Politica de retur a plăților

Asociaţia Nevăzătorilor din România
Recunoscută de utilitate publică prin H.G. 1033/03.09.2008
Operator de date cu caracter personal conform RDGP inregistrata sub nr. 13856/14.06.2019
Filiala Judeteana Cluj
C.F. 4723477
400080, Mun.Cluj-Napoca, Strada Baba Novac, nr.15, ap.3, jud.Cluj
Tel: 0264-590877
e-mail: cjanvr@gmail.com

Actualizat: 01.09.2020

Site-ul www.anrcluj.ro este proprietatea Filialei Județene Cluj a Asociației Nevăzătorilor din România, cu sediul în localitatea Cluj-Napoca, str. Baba Novac, numărul 15, apartament 3,  județ Cluj, având CIF 4723477,  denumită în acest document Asociația.

  1. Prevederi generale

Site-ul oferă posibilitatea, în scopul susținerii activității Asociației, de realizare de diverse plăți. Mai multe informații despre modalitățile de susținere a activității Asociației pot fi găsite la rubrica Susține, precum și în Termeni și Condiții.

Regimul plăților online este reglementat de OUG 34/2014 privind contractele la distanţă. Conform acesteia, suma plătită trebuie rambursată la cerere plătitorului. Cererea se face în 14 zile lucrătoare de la data contractului. Rambursarea sumei se face în cel mult 14 zile de la data cererii.

  1. Dreptul de retragere

Vă puteți retrage plata făcută online (prin contract la distanţă) în termen de 14 zile de la data efectuării ei, fără să fie necesar să precizeze motivele. Perioada în care poate să solicite retragerea expiră după 14 zile de la data efectuării plății, care înseamnă practic data semnării contractului la distanţă.

  1. Exercitarea dreptului de retragere

Înainte de expirarea perioadei de retragere, dumneavoastră trebuie să ne informați cu privire la decizia de retragere din contract. În acest scop, puteți alege una dintre următoarele variante:

  • de a folosi modelul de formular de retragere prevăzut în partea B din anexă la OUG 34/2014, pe care îl trimiteți la adresa e-mail cjanvr@gmail.com
  • de a face orice altă declaraţie neechivocă în care vă exprimați decizia de retragere din contract, comunicată prin e-mail la adresa e-mail cjanvr@gmail.com

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere. Asociația va confirma primirea solicitării în maxim 7 zile de la primirea informării de retragere.

  1. Perioada de rambursare

Rambursarea sumelor se va face în 14 zile de la data la care Asociația a fost informată de decizia de retragere din contractul la distanţă a plătitorului (prin e-mail). Asociația va rambursa toate sumele primite, nu mai târziu de 14 zile de la data la care s-a comunicat decizia de retragere din contract.

  1. Contact

Pentru orice detalii sau neclarităţi privind returnarea plăților vă rugam să ne contactaţi pe e-mail cjanvr@gmail.com  sau telefonic 0264 590877.